Ett djur i en bur

God söndag!
 
Min söndag har varit rastlös. Vakna med att ställa tillbaka klockan från 11 till 10. Och då kunde man sova en timme till. När jag var uppe käkade jag min söndagsfrukost och strax efter det drog vi och tränade.
Jacob körde ben och jag körde armar och rygg.
 
Efter träningen vände dagen. Jag blev rastlös, det finns ingenting att göra. Idag har jag känt mig som ett djur i en bur. Fångad.
 
 
Men strax efter att ha snackat med pappsen på skype blev jag peppad igen. Jag är snart inne på min sista månad. Och snart är jag hemma och kan påbörja mitt nya liv.
 
 
I November så gäller det bara en sak. Jobba så mycket jag bara kan. Det kommer att behövas nu innan man reser till Tanzania.
 
Om det något jag kommer att sakna med Alta är jobben. Man vet aldrig när jag kommer att få mitt nästa jobb.
 
 
 
Igår lördag så jobbade jag med Actic. Vi hade Damernas afton vid badelandet. Det bjöds på plockmat, vin, champange, massage stolar och makeup rådgivning från body shop.
Kvällen bjöd också på Modevisning som jag och fler andra fick äran att vara modeller för.
 
 
Det var en fantatsisk kväll och damerna uppskattade det verkligen. Som jag har sagt tidigare.
Människor behöver avkoppling och att skämma bort sig själva av och till.
Och detta blev en succekväll med förnöjda damer.
 
. Vi hade såklart pimpat upp hela badelokalen. Damerna kunde, simma, basta, bubbla och bada ute vid stampen.
 
Vi körde en liten zumba dans för dem som ville skaka lite på höfterna;)
 
Ana-maria är vår Zumba instruktör. När musiken sattes igång kunde jag inte låta vara att inte skaka mina höfter också..så kameran fick jag lägga ifrån mig.


Jag älskar att förgylla andra människor och därför kunde jag inte låta vara att bli med i detta event.
Tack för en underbar kväll!

Imorgon är det tillbaka till jobbet. 14-20,30 på H&M. Innan jobbet ska jag börja packa ner saker i lådor.
Vi kör på en vecka till!
 
Ha det bra God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0