7 Dagar kvar!

God kväll!!
 
Ja, här har man inget annat att göra än att räkna ner dagarna. En vecka kvar i Nord norge.
Det känns helt sjukt. Har jobbat stenhårt nu i tre år och man har knappt inte haft något liv.
Men man har lärt känna sig själv så sjukt mycket.
 
Jag läste om den höga jobbkrisen i Örebro län. Man blir ju så sugen att fyltta hem då.
När jag kommer hem blir det jobbkrig. Jag ska inte stå arbetslös till våren.
 
Men den ångesten får man ta efter Tanzania resan.

Idag har jag bara haft en lugn söndag med mig själv. Vart och fixat ryggen hos min vän HULA. En kanonbra kirugpratkor eller vad det heter. Med många , många år erfarenhet.
 
 
Jag var nästan 2 cm shev, det ena benet är längre än det andre.
Därför har jag kännt mig som kwasimodo hela denna vecka.
 
Han nämde det att jag har en hålling som kwasimodo och det måste jag jobba med.
 
Träna rygg och bål.
 
Jag borde gå till en sådan oftare det var inte vidare njutsamt när han skulle pressa alla tegelstenar jag hade på ryggen. Men nu efterråt känns det så underbart och 10000 gånger lättare i ryggen och nacken.

Hoppas allt är bra med er.
 
Imorgon är det en efterlängtad lönedag där jag hoppas min lön är bra. Då jag kan spare det mesta till byggprojektet. Det börjar närma sig nu och jag ligger några tusenlappar efter.
 
Håll tummarna
 
God natt
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0