Onsdag!

God kväll!

Jag har sett på världens längsta film och det gjorde så att min kväll gick allt för snabbt. Ikväll sover man ensam. Jacob är iväg med fotbollen igen. Det är många ensama dagar som "fotbollsfru" ;). Men mer mat till mig.


Efter jobbet idag drog jag till gymmet. Idag körde jag mina axlar och som jag har missat denna vecka. Men idag blev det gjort. Det är skönt att bli starkare i ryggen. Och jag märker ju oftare jag tränar ryggen desto mindre ryggont får jag när jag jobbar.



Imorgon är det jobb tidigt och sedan MRL passet. Förra veckan hade jag cheferna med på passet. De skulle kontrollchecka hur mitt pass var. Den blev tack och lov godkänt men en liten finjustering behövs ju alltid.


Tänkte jag skulle få med mig lite av de nya justeringarna imorgon. Bland annat ska jag börja berätta om de olika övningarna, vad de utgör för funktioner osv.
Sedan var det väl att jag skulle gå runt mer och se kunderna göra övningarna.

I will try my best....



Nu blir det att ladda batterierna i cirka 8 timmar. Imorgon ska det förbrukas ny energi.
Hoppas på att det blir kanon SOL som det blev idag.

KRAM god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0