Värmen är här!

God kväll!

Idag har man fått den första och riktiga vår värmen. Det har vart ett strålande väder. Om nio dagar så är det 17mai. Norges Nationaldag. Folket här har redan börjat fira det med att hänga ut deras norska flaggan.



Kanske ska jag bli med och gå tåg firandet iår. Eller så gör jag som de andra svenskara, håller sig inomhus.
Sist när jag gick march tåget var nog när jag var 7 eller 8 år och gick på Dar er saalam skolan. Där minns jag hur vi brukade fira den norska dagen. Det var trummor med trumpeter längst alla gator.
Det var ritkigt kul minns jag.



Jag blir och fira den Norska och Svenksa Nationaldag detta år igen.
Vi får nu hålla tummarna att det blir strålande väder den 17e mai. Förra året fick man ta fram vinterjackan igen.
Det blir ju en katastrof.

KOM IGEN NU SOMMAR!

Nu blir det sov kalas. Jacob är redan inne i sin första drömfas här brevid. Undrar vad han drömmer om.
Han ligger i fosterställning, så den är safe;)

HA!!!

God natt på er.  Imorgon jobbar jag min första tidiga vakt för denna vecka och slutar klockan 16. Efter det blir det träning.
Axlar, rygg och mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0