Torsdag!

God kväll! Har nyss sett på paradise hotel. Har inte alls sett mycket på det , men nu när det är final vecka så är det sjukt spännande.

 Idag har jag haft min MRL timme. Förra veckan hade jag inget pass på grund av 17e mai. Men det var riktigt skönt att ha passet igen idag. Inte så många på passet men det gick bra. Varför tränar folk mindre nu?!
kan man undra.


Just nu ligger jag och slappar. Imorgon är det sista arbetssdagen för denna vecka. Sedan har jag långhelg. Hela helgen till på måndag som är en röd dag. Röd dag betyder ledig dag;). Jag känner att det dags med lite avkoppling för både kroppen och hälsa. Jag ska verkligen ta god nytta av de dagarna.


 Nu är det läggdags, imorgon ska jag upp väldigt tidigt och jobba. 
Jag hoppas att ni nu kommer att höra lite mer från mig på grund av mina fria dagar framöver. Kul, kul!!
God natt hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0