Sjuk, trött, slapp och sliten!

God kväll!

Idag har jag vart hemma och vart sjuk. Vaknade upp med feber och huvudvärk i morse. Jag har mest sovit hela dagen. Det är bara svin tråkigt att bara vara hemma. Får hoppas att jag får krafter att jobba imorgon annars kommer att jag klättra på väggarna.

Förutom att ha läst varenda tidning jag äger här hemma så har jag mest sovit. Blev också överraskad av min kärlek med en tidning, kola och en japp.

Ska jag vara ärlig så drömde jag att han kom hem med godis till mig. Och så gör han det på riktigt.
Lite läskigt men det är ju kärlek;)



Det är bäst att ha en man som bryr sig om en när man är sjuk....


Nu ska jag försöka sova. Det ända jag har gjort idag. Får se hur det går....
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0