Söker lägenhet!

Hej!

Jag har precis skickat mail till en "Lys och trevlig leilighet" i alta. Vi får hålla tummarna att hon hör av sig om en visning. Lägenheten är liten med vitvaror. Allt vi behöver.

Igår var man på en visning. Lägenheten var verkligen fin men ingick INTE vitvaror. Så vi får se. Om vi inte hittar något annat så tar vi den. Den låg precis vi havet och hade världens finaste utsikt.  Jag vill verkligen bara flytta härifrån nu, men vår nästa lägenhet ska vara fräscht.

Idag var man tillbaka till jobbet efter en ledig dag. Dagen började lite segt men sen kom man upp i tempo.
Folk shoppar massor nu inför sommartider. Och vi har fått in massor med fina bikinin.

Imorgon börjar jag tidigt. Jag ska därför avrunda nu.

GOD NATT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0