Snö i håret??

I Alta är det inte ett suprise att det börjar snöa vid JUNI snåret. Utan det är helt vanligt. Det är bara och ta det med ett smil.

För  cirka tre timmar sedan satte vi oss på Peppes pizza. Vi har haft en avskedskväll för en arbetskamrat.
Helt från ingenstans så började det att snöa.

Det var den sommaren.


Nej då, jag klagar inte....


Dags att ta ut vinterjackan igen?


Förutom det elendiga vädret så har jag kunnat gjort det alldagliga. Jobbat och handlat in lite mat för att leva med.
Kylsåpet började att bli lite väl magert.





Så det blev att handla upp till Maximalt!! Eftersom det är så dyrt i Norge så har man inte råd att handla i den stora kundvagnen.



Efter matshoppingen lovade jag mig själv att jag idag skulle laga vitamin smoothie. Apelsin, ingefära, citron, apelsin jucie och vatten. Sedan blanda allt sammen i mixern. Hade ingen honung men det ska man också ha i.

Jag har tänkt att göra detta till en morgonrutin. Fatta vilken frisk männsika jag skulle vara.
Men vem vet hur länge det kommer att vara. Trötta mornar önskar man bara att man slapp stå upp.


Idag har jag varit ovanligt trött precis hela dagen. Jag hatar det. Just nu är jag dödstrött, därför ska jag gå lägga mig nu.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0