Lägenhets visning=)

Hej på er mina läsare!

Idag mår man lite bättre. Det känns ändå skönt att vara ledig idag eftersom jag fortfarande är hostig.
Ute är det precis som alla andra dagar som varit. Grått och trist.
Igår var det storm så jag höll mig bara inomhus.
Fick besök från vänner på kvällen.

Idag är det ingen vanlig dag. Min faster fyller år. (Grattis) och klockan 18 ska jag på en lägenhetsvisning.
Lägenheten ligger på  samma gata och ligger  bara 100 meter härifrån. Det skulle vara perfekt om vi fick den.

HA,  ingen lång flytt.

Lägenheten är möblerat och har vitvaror. Perfekt för oss.

Så, håll tummarna för oss nu.





Nu ska jag dricka upp min kopp med grön te och sedan ska jag skriva ned en liten lista med lite fråger angående lägeneten.
Det jag ska kolla noga efter är fuktskada och möggelskada.

Vi hörs ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0