Kladdkaka!

Hej!

Sitter och mumsar i mig den nybakta kladdkakan som jag har bakat ikväll. Jag blev så sugen att jag visste inte vart jag skulle ta vägen.  Kladdkaka är min favoritkaka som jag kan äta tills den tar slut. Men självklart måste jag spara en bit till min kära. Han är på jobb inatt så imorgon bitti har han en kärlekskaka på bordet.


Idag har vintern kommit tillbaka. Det var blåsigt och kallt. USCH.
Nu är det bara tre dagar kvar till 17e mai. Och jag lovar att det blir snö på backen i år igen.
Men det ska bli riktigt skönt att vara ledig på torsdag.

Förhoppningsvis får vi lön imorgon. Och det betyder mer sparing i kassan igen.
Det värmer om hjärtat när det trillar in sparpengar till mammas projekt.



Jag tänkte avsluta min kväll med att GRATULERA min KÄRA faster Ullrika på sin födelsedag. GRATTIS=)
och KRAM



Nu blir det att se på SISTA sesongen av Desperate housewives. Vill nästan inte se på det för efter det finns det ingen mer Desperate housewives. Det är som att avsluta en riktigt bra bra bok.



Kommer att sakna er tjejer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0