eurovision song contest 2012

God kväll in i det sista.

Här är det eurovision som gäller. Ligger i sängen och lyssnar på allt som sker i Baku. Sverige leder.
Det här känns som en vinnare. Loreen var RYSARE MAGISKT bra ikväll. All hår jag äger på kroppen stod åt alla håll.
 


Vi drar ifrån med poängen;)



Hitills så har eurovision varit min ikväll.  Hela min dag har varit layback. Förutom att jag tog en sväng till stan för att handla in lite basmat men det visade sig att alla matbutiker hade stängt redan klockan 18. Där stod jag som ett fåne. 

Istället för en packe med mjölk  fick de bli att gå in till godis butiken där jag köpte mig två paket med bilar.
En till mig och en till kärleken.



Imorgon reser han med fotbollen igen. De har match på måndag i Sandefjord. Då blir det att pyssla om sig själv i två dagar.

Sverige leder nu med 40 poäng och ligger ETTA!!!!! WOOOO WOOOO Hejja Sverige. Nu ska jag fortsätta och lyssna. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0