Den var ok!!

Hej igen! Ligger i soffan och tittar på Hollywood fruar. Ibland undrar man vilken del av hjärnan de använder. Men det är fruktansvärt kul att se på. Alta if spelade 2-2 borta mot sanefjord. Hörde på radio att de spelade en bra match och skulle ha vunnit. Men, men ingen tur med oss den här gången heller. . . Angående lägenheten som jag har varit och sett på. Jo den var ok. Det ligger i källare. Men kände mest bara källar lukt. Jag tar chansen om vi får den. Det var 5 till som hade sett på den. Vi får svar på onsdag om vi får den. En positiv sak är att de hade en disk maskin. ;). Att slippa diska med händerna är ju en dröm;) Näää folkens nu ska jag ordna mig till morgondagens arbetsdag. Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0