Zumba

Helo!

106 minuter träning blev det idag. Först 45 min MRL och sedan 60 min Zumba. Chefen från H&M var med på mitt pass idag.  Och efter passet gav hon mig positiva komplimanger om mina mage övningarna jag kör. Dom är jobbiga med det tar som fan. Efter mitt pass så fick hon med mig på zumba. Dans är inte riktigt min grej med det var kul.
Det är så sjukt bra musik på Zumba. Ibland får man bara lust att gå all crazy och skaka loss.


Nu har jag precis sett färdigt på det nya avsnittet av desperate housewives och min kväll är gjord. Imorgon ska jag på kurs klockan 08.00 på H&M så det blir sängdags för mig nu.


Jag lägger upp en crazy Osminkad bild =) hoppas ni inte blir allt för vettskrämda



GOD NATT vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0