Mars 5-2012

God kväll!

Det har verkligen märkts att det har vart måndag idag. När jag kom på jobbet så ville jag bara vända och gå hem igen. Min kropp bara. Nej, Erica du orkar inte jobba idag. Efter några timmar så var man på gång igen. Det tar sin lilla stund att återhämta jobbinstinkten när man vart borta från jobbet i två dagar. Men till slut klarade jag av min 6 timmar.


På ett helt annat sätt så var den en ovanlig måndag med många shopping glada människor. Så man var inte uttråkad en enaste sekund.



Jag är så lycklig att min film har redan nu setts av så många<3

KONTO NORGE: 1203, 84 85391

KONTO SVERIGE: 8452-5 904 450 466-1

BIDRAR DU TILL MITT DRÖMPROJEKT


Imorgon jobbar man dagtid. Efter jobbet ska jag köra MRL för min kompis som är borta. Så denna vecka kör man bubbla MRL. Mer rumpövningar för mig;)
Nu är det tipp tapp mot sängen. Tänkte ligga och läsa lite.

God natt<3


Festlig topp från H&M<3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: hehe, tack syrran =)



kom hem med dig nu ;)



Krami

2012-03-05 @ 22:51:06
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0