Lördag 24 mars!

Hej på er!

Sorry att jag varit borta. Men det är mycket som händer just nu. Leta lägenhet och ta hand om vardagen.
Som jag sa tidigare så är det dött i marknaden just nu. Vi får hoppas på det bästa. Jag vill bort härifrån innan möggeln börjar komma tillbaka.


Idag har jag fått ledigt från jobbet på grund av att jag åter igen är sjuk. Det är tufft när man verkligen vill jobba men man kan inte. Kroppen har börjat säg ifrån av vilken anledning, det vet jag inte.

Det känns som att jag ligger här och tycker synd om mig själv medans afrikanerna i Afrika och alla arbetslösa gör allt för att få arbeta. Men vid en konstig anledning så verkar inte det hjälpa att tänka så. Det är fruktansvärt meningslöst att ligga här och inte göra ett skit.


Jag ska snart gå och ställa mig och laga mat och göra lite nytta. Sedan blir det att ligga i sängen och lyssna på någon riktig bra dokumentär.


NYTT I BUTIK H&M






Ja tack;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0