Down on earth!

God kväll!

Nu är det bara en dag kvar tills jag reser till Oslo. Åh det ska bli så skönt. Jag känner mig sliten och vill bara bort från denna lägenhet ett tag. Och jag behöver Massage. Hoppas de har riktigt bra massage i Tallin.


Hoppas också på att Tallin har god mat. Jag lagade min köttgryta idag och tro det eller ej. Jag lyckades att få köttet mört och ätbart. Det blev otroligt gott. Im proud.


Nu ska jag avsluta min kväll. Min dag kunde ha varit bättre.

Jag tycker verkligen synd om människor som alltid ska visa sitt perfekta skal. Ingen är perfekt. Våga visa dina svagheter. Om du vågar det så VET jag att du kommer att se världen och människor på ett helt annat sätt. Öppenhet, ärlighet och Down on earth känsla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0