Ert stöd!

God kväll!

Hoppas ni haft en fin första Mars. Jag haft fullrulle hela dagen. Men nu har jag äntligen landat. Kvällen är klar och det är bara att gå och lägga sig. Men först så har jag har något att tala om för er. Jag har nu lagat färdigt en film som jag har haft som projekt nu i några månader. Nu när den är färdig så vill jag först tala om varför jag har lagat den.
Fimen kommer förmodlingen läggas upp imorgon om det inte uppstår några problem.

Jag har lagat en film till min mamma och lilla Keisha. En film som handlar om ett insamlingsprojekt. Där NI som vill kan delta i hjälpa mig att fullföra mitt drömprojekt. Med min EGEN insats och med ER så kan vi åstadkomma  detta innan året är slut. Har tänkt att resa tillbaka till mamma och Kesiha i Augusti.

Då jag för andra gången reser och vill fullföra mitt byggprojekt. Huset är uppe men nu fattas det en MUR runt huset.
En mur som skapar samma trygghet som ett lås på dörren för oss i Europa. Med hjälp av den här filmen så hoppas jag att jag kan se framåt och att allting är möjligt.

Och jag hoppas att NI kan känna delaktiga i det här. Jag vill verkligen inte att ni ska tro att jag vill åt era pengar. Ni hjälper av er egen vilja.

Jag är tacksam för all insats jag får och det kommer jag att bära med mig ända ned i graven. Hoppas ni ser att detta är allt jag vill och drömmer om just nu. Min mamma och lilla Keisha behöver vår hjälp.

Om ni hänger med på bloggen så kommer ni att se allt ni har bidragit med. Genom bilder och videoklipp när jag befinner mig nere i Tanzania.

Jag har haft många tveksamma känslor med att laga den här filmen. Men nu har jag bestämt mig för att detta känns bra. Det känns bra för att jag vill att NI också ska vara delaktiga i mitt projekt. Om en person kan så kan alla.

KOFI ANNAN sa en gång (Man är aldrig för gammal eller för ung för att göra något för en annan människa)


Tack för att ni tog er tid att läsa. Nu lägger jag upp dagens träningspass. (MAGE)



Vi hörs imorgon då<3 God natt!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det går inte att se filmen!!!!

2012-03-02 @ 07:03:35
Postat av: Erica

Prova nu=)

2012-03-02 @ 08:42:40
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0