Ute i naturen!

Hej!

Idag har det vart vackert väder i Alta. Jag kunde inte motså att sticka ut. Tog på mig joggingskorna och tog en runda i det vackra alta.

Just nu ligger jag halvt död i soffan. Men det går bra. Igår hade jag det jättetrevligt med tjejerna. Jag kommer verkligen att sakna dem begge två när de ska ut och resa i tre månader. Tack för en festlig kväll.


Mina alta babes;)


ja så kan man också se ut ibland


En super social erica som vill skapa lite action.....


Under min tur ute så passade jag på att ta bilder. Det är nu alta är som vackrast. Snö och sol.








Så vackert.

Nu ska jag fortätta vara social med syrran på skype. Vi hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0