Tisdag!

Hej!

Idag har jag kunnat stå uppp och faktiskt vart på jobbet. Men jag känner mig inte helt frisk.
Men med lugna rörelser går allting bra.

Nu är det inte länge till fredag då jag reser till Oslo och träffar några av mina nära och kära. Jag vet redan nu att jagdå kommer att få den lilla extra energikicken när jag ser dem.



Jag har nyss vart och handlat in påfyllning till mitt tomma kylskåp. Imorgon tänkte jag laga köttgryta på riktigt. På riktigt menar jag att när köttet till slut blir mört. Vi har många gånger ätit köttbitar där vi har tuggat tills vi inte haft några tänder kvar. Den här gången ska jag vara tålmodig och vänta i minst två timmar.
Då kan jag garanetarat veta att köttet är mört, ätbart och super duper gott.



Nu blir det att äta lite kvällsmat. Mackor med Activa yougurt som ska vara bra för magen. Sedan blir det tisdagsfilm i min ensamhet. The three musketeers.

Kram på er<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0