Sjuk=(

Hej!

Idag är jag helt borta, jag har  svagvis feber. Hjärnan är igång med kroppen är slapp. Det kommmer att bli en lugn kväll. Jag tänkte nu slå på en film som jag fick tips om att se. The machine preacher.


Imorgon reser min vän Tonje till Tanzania. Har idag tidigare idag vart på besök hos henne. Bara för att spendera en sista stund med henne. Efter 8 dagar i Tanzania ska hon resa  jorden runt i tre månader. Jag kommer att sakna henne massor.

Nu blir det att lägga sig i soffan och slänga filtar över sig och hoppas på att jag bli frisk senast ikväll. Jag hatar att må såhär.


Jag och Tonje i Tanzania=)  Take me back;)

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: eller hur superfint kök =) vill bara använda det nu!!!



Krami

2012-03-11 @ 22:31:19
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0