Semester= FRI

Hej folkens!

Äntlligen kan jag sätta mig ned och ta det lungt. Här hemma har det vart full rulle efter Actic timmen.
Allt måste göras innan man reser iväg imorgon på fyra dagars semester. Först blir man i oslo en hel dag och träffar vänner och bekanta. På lördag morgon drar vi mot Tallin.
Det ska bli så skönt.


Nu blir det lite packning och upp packning. Fick nämlingen mitt paket från MARYKAY idag. Ett efterlängtad paket. Allt tar sin lilla tid när man bor så långt bort. Jag blev iallfall väldigt glad. Efter att ha packat lite inför resan ska jag vara den lyckliga och öppna paketet och se alla de nya varer som jag har beställt. Rena julafton:)




Jag hade åter igen fullt på MRL passet idag. Chefen kom och sa att hon tyckte att jag var FLINK (Duktig)
Man blir ju lite extra glad. Och jag hoppas att det märks att jag älskar att ha MRL passet.



Vad har ni gjort idag. Säg inte att du inte ha rört på dig. Våren är här och det finns ingen ursäkt att inte gå ut och röra på sig lite. Det är nu DU börjar att leva igen. Passa på;)

Nu är det packning. Vi hörs KRAM god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0