Semester!

God kväll! Idag har jag min första semesterdag och jag har absolut inte gjort någonting speciellt. Förutom att ha levererat Marykay produkterna som kom nu i veckan till mina senaste kunder.

Om två dagar reser jag hem till kumla. Denna lördags erbjuds det fest åt alla håll, men jag har ingen känsla för att festa. Jag vill hålla så låg puls som möjligt, innan jag får hjärteattack.

Jacob drog nyss till jobbet och jag har abslout ingenting att göra förutom att gå och lägga mig.  Vi har ätit vofflor ikväll och jag blev proppmätt. Varför inte gå och lägga sig en sådan lördagskväll och lyssna på en riktig bra dokumentär radio.  Senast så lyssnade jag på HIV-skräcken och innan det lyssnade jag på massmorden i Rowanda. Det är sjukt spännande.






Idag var det strålande väder i Alta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0