Melodifestivalen 2012

God kväll!

Jag kan tänka mig att halva Sveriges befolkning sitter och ser på detta. Melodifestivalen. Jag sitter hemma i stugan tillsammans med en Norrköpning och en Göteborgare. En riktig Svennekväll.
Jag har min favvorit som är Loreen med EUPHORIA. Hon är GRYM!


Min kväll blir väldigt lugn, jag är helt slut efter 8 timmars arbete på H&M idag. Det var otroligt mycket folk i Alta på grund av Finnmarkslöpet. Ett hundspanntävling. Och jag fick för första gången se hur det gick till.


Såhär såg det ut på stan idag. Massa hundar.

Jag filmade lite med min Iphone och självklart så glömnde jag den på jobbet. Då blir det att visa klippen någon annan gång.


Tänkte avsluta kvällen med att gratulera Loreen som VANN hela Melodifestivalen.


Du är GRYM;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0