Konyfilmen

Jag är bara tvungen att ge min åsikt kring Kony filmen. Mest till dem som tror på all det negativa bakom filmen. Vet ni vad den här mannen bakom denna film har åstadkommit. Tycker ni att handlingen av filmen är ett stort FEJK. Förstår ni vad han har fått människor runt om i världen att öppna sina ögon om vad som faktiskt sker i världen. Och hur kan man jæmføra detta problem med kriget i syrien. Då ska man alltså blunda før saker man inte har sett och hørt men som faktsiks sker VARJEDAG. 

Bilden på dessa mænn sæger inte att det faktiskt håller på med att køpa vapen. Det tror ni. Hur vet DU det?
Bara før att ni har hørt det ni har hørt så blir bilden genast misstænksam.

Hur hade ni tænkt att de skulle fånga KONY med en påse godis eller?



och ekonomiskt. Hur tror ni att de ska kunna fånga skiten utan bra utstyr.

SLUTA att BLUNDA før sanningen.  OCH sluta att jæmføra de stora problemen mot de små.  Man kan alltid påbørja någonstans och till slut hindrar man de små problemen till att bli stora.

Jag støttar filmen med hela mitt hjærta. Jag behøver inte ekonomiskt støtta. Allt handlar om att BRY SIG mannen som har behadlat barn med våld och tagit dem från sina hem. Våldtagit och slagit kvinnor. Mørdat. Han ska befinna sig bakom lås och bom. 

Om en man kan göra skillnad så kan alla det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0