H&M Challenge

Hej folkens!

Idag var man uppe på benen igen. När jag vaknade sa Jacob att tiden ska skruvas fram. Och visp så gick dagen genast mycket fortare. Nu är klockan redan 18.00 snart.

Sedan klockan två så har jag och några från H&M kört en så kallad H&M challenge. En ide från butikschefen.
En timme träning blandat med kondition och styrka. Hon körde kondition och jag körde styrka.
Träningen avslutades med bubbelbad, bastu och mat. Det var jättetrevligt och dessutom har vi fått ut något av denna söndag.

Jag känner mig lite piggare nu men det var tufft att genomföra hela konditionspasset.


Nu ska jag bara ta det lungt här hemma. Tänkte gå och lägga mig och lyssna på en dokumentär innan jag tar tag i mitt bröd bakande. Jacob är på träningsmatch och när han kommer hem vill jag ha söndags mys med film och gos.

see you later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0