Ett besök hos mamma!

Ni minns min vän Tonje som var med mig till Tanzania. Hon har gjort en tillbaka resa till mamma och lilla Keisha. Förra lördagen fick jag ett samtal från mammas telefon och Tonje var i telefonen. Det var en lättnad att höra hennes röst komma från andra sidan jorden tillsammans med min mamma. Tonje är fantastikt.

Hon berättade att livet i mabagala är som vanligt. Mamma och lilla keisha har stadgat sig i det nya huset. Köpt nya sängar och hängt upp bilder osv. Jag blir överlycklig.




Tonje tillbaka efter ett år=)


Tonjes vännina blev med;)


Mammas gamla hus rakt framför er och mammas nya hus på höger sida.
Som inte är helt färdigt!



Inne i huset. Golvet måste fixsas=(


Keisha och Tonje


Nyfikna grannar=)

Det är underbart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0