5 Dagar kvar!

God kväll!

Inget spännade idag heller. Vaknade hyfsat tidigt idag och körde lite egen hemmaträning. OK det kanske var något nytt, det var ju vekor sedan jag körde hemmaträning. Det blev mage och rumpa.

Idag har jag jobbat precis hela dagen från 12-20.  Men att arbeta på H&M är det inget klag om att tiden inte går fort. Man har hela tiden något att göra, från att du börjar tills du går hem.
Timmarna bara sveper förbi.

När jag kom hem idag hade det nya numret av FHM kommit. Den här gången var det något exklusivt.
Den ska kollas med 3D brillor.



Im sexxy and i know it.....



Ikväll ska det läsas och skrattas tills mina tänder faller av....


Vi har fått mer snö här i Alta. Hurra!

Ta mig härifrån.




Nu är det 5 dagar kvar.....<3

Nu ska jag äta lite mat sedan är det på tid att avrunda min dag. Imorgon börjar jag 8.00.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0