Heja Svergie!

God kväll!

Jag räknar med att ni också sitter framför tvn och ska se Sverige vinna mot ukraina.
Hos oss hemma i Sverige så brukar pappa sitta med en skål med jordnötter och ett glas wiskey, om han inte jobbar dagen efter. Volymen är på max och pappa sitter insjunken i förtöljen med ena benet över den andra. Ögonen och koncentrationen är bara på matchen.

Det är den fotbollskänsla jag får när jag tänker på fotbolls EM.




En bild från en gammal fest i Alta. Jag och Anti=)


Eftersom jag är övertrött idag så ligger jag i sängen och lyssnar på matchen från min telefon.
Jag kan ju nämna att jag försov mig idag. Trots två alarmer på så lyckades jag slå av dem bägge två.
Började jobba klockan 10.00 och vaknade upp 09.38. STRESS.

Jag försover mig aldrig!!!!



Nu vidare till matchen. 0-0 fortfarande. KOM IGEN NU SVERIGE!!!

G NIGHT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0