En dag i taget!

God kväll!
 
Här är det mys kväll med mannen som är ledig efter två veckor med hårt arbete. Vi har knappt hunnit se varandra när vi arbetar i skift hela tiden. Jag kommer hem från jobb och han drar på jobb.
Igår passade vi på att umgås medans vi kunde genom att gå på BATMAN filmen. Den var rå bra.
Och för förtsa gången i historien var det helt fullt inne i sal 1. Jag ger filmen en 6.  Du måste se den.
 
Tillbaka till min och Jacobs tid tillsammans, tänkte jag skulle berätta en liten rolig historia om hur våra nätter brukar vara.
 
 
 I vår förra lägenhet hade vi en dubbelsäng med dubbeltäcke. Men nu har vi en 120 säng med 120 täcke som vi inte kan hålla i styr om nätterna. Det är krig om att få det mesta av biten. Imorse när jag vaknade låg Jacob inte rak lång i sängen direkt. Hans fötter var över mina fötter och hans huvud låg nästan vid hans nattbord. Kan ni tänka er hur det såg ut. Där låg han lindad som en mask i himmeln och tog sina djupa andetag. Jag gav en onormal morgontrött blick och sedan gick jag upp och satt på kaffet.
 
Det var den morgonen;)
 
 På jobbet har det defenitivt inte vart en saga.
 
Men gladast blev jag när jag fick prata med min kära mor i telefon. Hon har det bra och det kändes skönt att få höra.
Ni som undrar så har jag nu lyckats spara en hel del till mammas projekt. Varje månad vid lönetid så blir jag överlycklig när jag faktiskt kan spara det jag har jobbat in. Nu är det inte många månader kvar tills jag reser till henne.
 
En dag i havet;) Med mamma och lilla Keisha.  Tonje  visar hur man ska simma. eller vad nu hon höll på med;)
Mamma skrattar ihäl sig som vanligt och lilla Keisha försöker starkt att  hänga med;)
 
Saknar!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0