26 dagar kvar!!

God senkväll!! Här är det nedräkning som gäller och nu är det bara 26 dagar kvar till jag reser hem på semester.
Och det är lite blanade känslor just nu. För denna månad ska jag säga upp mig från jobbet. Det känns lite konstigt. Och om cirka 4 månader bor inte jag i Alta mer.
Man blir lite känslomässig. Alta har som sagt gett mig allt efter mitt liv som student.
 
Men livet går vidare till nya utmaningar som man brukar säga.
 

Hoppas eran dag har varit bra. Min har varit helt ok och helt vanlig.
 Jag ska jobba imorgon och på lördag sedan är det helg.
 
På söndag blir det att träna sönder!!!!
 
Idag blev det ett snabbt inlägg mina damer och herrar vi hörs snart igen;)
 
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0