Torsdag 5/1

God morgon!

Idag lyckades jag komma upp klockan 07.00. Min WakeUp lampa gör succe. Har nu ätit min frukost och känner mig laddad inför jobbdagen. Ute är det mörkt och kallt att man inte har någon lust att gå utanför dörren. Jag tänkte gå lite tidigare till jobbet så att jag kan få en översikt om vad som hänt och händer på jobbet. Det ska bli så kul att träffa alla arbetskamrater.



David Beckham ska posera på H&M. Vi tjejer kommer ju att drägla på jobbet;)

Nu är det dags att gå till jobbet. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kriga på nu min afrikan! Tänker på er och kommer alltid på något konstigt vis sakna att bo på eran soffa :) Rump-tävlingen är i rullning <3

2012-01-05 @ 09:52:23
Postat av: Erica

Tack sötnos. Det var kanske inte sista gången du ska få sova i min soffa;) eller kanske jag kommer att sova på din soffa. Ta hand om dig sötnos, du betyder allt. Ok..watch you ASS, because this ASS gonna WIN;)

2012-01-06 @ 00:04:44
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0