Tjejkväll!

Hej!

Idag har jag absolut inte gjort någonting. Var förbi en snabbis på Stan och tog en kaffe med en kompis. Jag är så rastlös trots att jag är sjuk. Ikväll ska jag dra till en kompis och se på film och mysa. Hon ska också bjuda på mat.


Imorgon är det dags för söndagsmodell. Det var längesedan nu och det ska bli skit kul. Denna gång är det en arbetskamrat som jag ska sminka och fota. Hon är absolut vacker.
Ser framemot det.




Min söndags middag blev

lövbiff med kalkonfile....


 snabbt och enkelt och nyttigt=)




steks direkt från frysen



Blanda ihop en sallad sedan äter du med tacobröd som jag gjorde eller så köper du hamburger bröd.



Sen är det bara att äta och njuta.=)

Nu väntar min vän på mig måste kila iväg. Ha en fin kväll! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0