Shopping fri!

Hej!

Ligger just nu i min varma säng och försöker hitta nya övningar till mitt nya träningsrpogram. Det är ju nytt år och det är dags för förnyelser. Imorgon kör vi MRL igen. Jag brukar ju köra Torsdagar med ska byta med en tjej för en liten stund. Blir att köra mitt nya program på Torsdag också om jag hinner bli färdig. Jag kommer inte att förändra mycket. Bas övningar kommer jag nog behålla. Alla ska ju kunna köra övningarna inte bara jag.
Hoppas min hosta också försvinner så att jag inte hostar under hela passet. Idag har det gått ganska bra på jobbet. Har inte känt mig helt på topp. Jag vill absolut inte bli sjuk igen.

Har jag talat om för er att jag har shopping förbud i tre månader?. Till att börja med.
Jag behöver ju spara allt jag kan. Det börjar ju närma sig mamma resa till Tanzania i sommar. Och jag ska påbörja min insamling så fort jag har blivit helt frisk och har krafter igen. Jag har massor med ideer inför insamlingen. Häng med så får ni se;)


Hur som helst SHOPPING FRI I TRE MÅNADER. Kommer jag att klara det!?. Det har redan gått 9 dagar utan shopping. Jag och min kompis hittade en blogg om just detta och bestämde oss för att göra detsamma. Bloggen handlade om just sparing och ingen shopping. Hon lyckades spara i ett år. Hon sparade ihop ca 80,000 och det är mycket i Sverige. I tillegg hade hon barn och grejer. Klarar hon så klarar vi.
Jag får bara handla MAT en massa mat och hudvårdsprodukter om jag behöver. Tillexempel duschtvål.

Nu är det först 3 månader som gäller. Det känns skönt, jag behöver inte köpa den där tröjan. Men ska inte ljuga, det är väldigt svårt. Dessutom jobbar man i stor klädesbutik som H&M. Phuuuu



Nu är det läggdags. Tack för idag god natt <3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: hehe, du kan se en större bild på facebook ;)



Krami

2012-01-10 @ 16:25:16
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0