p-möte

Hej folkens.

Idag har jag haft en lång dag. Var uppe ganska tidigt och drog iväg till gymmet. Jag övade bland annat in mig på mitt nya träningsprogram som jag ska ha imorgon. Först ska jag visa upp den för chefen och se om hon gillart.
Sedan så har jag tränat upp mina Biceps idag och kört armhävningar. Det kändes riktigt skönt att få pumpa mina biceps igen. Snart ska man kunna se skillnaden mellan min överarm och underarm igen.
Nu har jag så kallade orm armar. Jag har mina mål.

Jag har jobbat från 14-20. Och efter det hade vi personalmöte. Kom hem ganska nyss och nu är jag väldigt trött.
Imorgon ska man åter upp tidigt och börjar jobbet 08.30.
Personalmötet gick bra men det finns alltid saker man måste tänka på och förbättra.
Alla ska trivas.

Nu ska jag avsluta min Onsdag med att gosa med Älsklingen <3
God natt Gott folk! Stå på.

http://www.lennartmsjoberg.se/models Här har ni en länk till min super snygga lillasyster som har blivit fotad av en riktigt modell fotograf. Kika in om ni har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0