Jobbliv!

God kväll. Bättre sent än aldrig. Idag har jag jobbat mina 7.30 timmar på H&M och tränat mina BICEPS första gången i år. Det gick hur bra som helst, kändes som att jag aldrig hade varit på semester. Precis som vanligt och det är ju bra. Idag insåg jag mer vad mycket jag vill lära mig inom H&M kedjan.


Jag vill kunna allt. Ibland kan jag hata mig själv som aldrig är nöjd. Vill bara ha mer och mer. Men det känns som man inte kommer någon vart när man inte provar på nya saker och utmaningar. Det är som en fisk i ett akvaruim. Fisken bara simmar och simmar hela tiden och kommer ingen vart. Jag vill inte va en fisk.
Det är skönt att vara tillbaka till mitt hektiska jobb. Men idag var det inte så hektiskt, folk har inga pengar kvar efter julen kanske Det är lugna tider nu. Jag var glad över att se alla. Nu kör vi.


Imorgon är det fredag då jobbar jag inte förns klockan 14. Tänker ställa min wake up lampa på 8 timmars sömn sedan är det nog. Upp och göra sysslor imorgon bitti.
Jag har 6 långa What TO DO Listor som ska göras innan denna månad är slut.


En sexig tjej med ett sexigt glas...Och en social kille on the back;) Hej på dig Henrik!!
En bild från nyårsminglet...


Nu ska jag lägga mig och sova . Ute är det MINUS 20 grader om ni vill veta. Jag ska drömma om varma sommardagar. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0