Im back in Alta!

Hej!

Det var inte så många timmar sedan jag anlände Alta. Här är det mörkt som vanligt och minus 3 grader.
När vi kom in i vår lilla källarlägenhet var det bara på tal om att värma upp stugan så fort som möjligt. Iskallt var det. Jag tog genast på mig mina varamste kläder och la mig en timme eftersom jag knappt fick någon sömn i bussen. Det var proppfullt med människor på bussen. Men resan gick allafall bra.

Jag har nyss vart och handlat in lite mat. Kylskåpet var helt tomt. Nu är stugan uppvärmnd och jag sitter och äter fruktsallad som jag lyckats tillaga till oss.
Snart blir det att packa upp det sista ur resväskorna sedan blir det film. Imorgon börjar man jobba igen. Och ja jag ska lyckats med mitt nyårslöfte. Att klara vakna upp klockan 06.00 eller 07.00. Tror ni att jag klarar det.
Vi får se.

 Jag saknar redan min familj och vänner. Men nu är det dags att köra hårt igen.
God natt folkens och STÅ på!!


En sliten Erica:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0