Dagens namn (Erica)

Hej hej!

Jag har precis gjort mig färdig för kvällen. Lagat världens bästa lasange och känner mig som en riktig hemmafru när jag lyckats. Har jobbat och tränat mina sparriga ben. Pumpat dom rejält. Jag har dessutom besökt läkaren idag morse.  Fick tyvärr inga direkta svar idag. Han tog lite fysiska tester på mig och de visade inga fel på mig. Men därför fick jag också ta physiska tester som blodprov. Jag blir helt svimmel när jag hör ordet blod. Läkaren sa, det är bara et litet stick. Shore bacon!.
Det var den största nålen någonsin som dessutom skulle fyllas i två glasburkar.
Jag
- är det klart nu?
Läkaren
- Nej ska bara fylla ett glas till.

Medans jag blev tömd av blod kunde jag se mina stunder i livet. Min hjärna ville bara springa därifrån mens kroppen var tvungen att sitta alldeles stilla. 
Sjukhuset är det ända stället jag känner mig maktlös. Hopplöst.

Läkaren trodde ej att jag led av migrän utan att min typ av problem lät mer som ett stress moment. Eftersom när man lider av migrän så vill man helst lägga sig i mörkret. Och jag vill ju ungå mörkret. Mitt huvud trivs bäst i ljuset. Vi får vänta på svaren helt enkelt.

Nu är det läggdags. vill avsluta med att tacka allasom MINNS mitt namn idag. (ERICA) som är dagens namnsdagsbarn. Tack till till er som kommit ihåg att gratta mig;)

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0