Drömmer om Våren!



Hej!

Idag har vi haft full planering inför VÅREN 2012. Det känns nästan som att Våren kommer till oss redan imorgon men här i alta är det typ 5 månader kvar. Deprimerande va!?.
Kylan har nu lagt sig lite men imorse var det ingen dans på rosor att gå till jobbet. Det kändes nästan som att man skulle frysa till is i vilken sekund som helst. Det var fruktansvärt kallt.

Det är tur att jag bara har 5-6 minuter att gå till jobbet. Just nu ligger vi i soffan och kollar på film på tv.
Jag har druckit en kopp te och ska snart hälla upp en till kopp.
Imorgon börjar jag jobba klockan 10.00. Då ska jag upp klockan 07.00. Det är ett måste.


Sollampan är min bästa skönhetsprodukt under lunchen........


Föressten har ni sett hur håret blev när jag klippte mig hemma i Örebro. Det blev väldigt kort igen. Men med mina Hårkur piller ska jag få långt igen inom kort.


Nu blir det kram i soffan. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0