Avslappningsdag!

Hej hej!

Här sitter jag framför datorn. Har suttit här än lång stund nu. Har sett på 3 avsnitt av desperate Housewives och nu känner jag att det är dags att göra något nytta utav dagen. Jacob är iväg och tränar som jag igentligen skulle varit med på. Men valde att vila idag för att min hosta bara blir värre och värre.
Tror att jag börjar bli förskyld igen som sagt. Idag har jag tänkt att ha en avslappningsdag. Nu ska jag fixa lite här hemma sedan ska jag se en omgång till av Desperate.



Ikväll blir det på bio. Det var ju allt för längesedan jag var på bio. Vi ska se på Mission in possible 4. Det ska bli trevligt. Nu är det dags att sätta igång med diskningen. Vi kanske hörs ikväll<3


The sun makes me shine and so are you;)



SOL SOL, underbara sol. Du är efterlängtad<3

Ja folkens från söder vår efterlängtade sol är påväg tillbaka. Det firar vi med en soldans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0