Bastun räddar min kyla!

Hej!

Det är 20 grader minus och vår lilla stuga är snart uppvärmd av alla våra värmeljus som vi har överallt. Bastun är på slagen med en öppen dörr där värmen ska sprida sig i alla rum. När det blil kallare så sätter jag mig inne i bastun. Jag har kollat väder rapporten och det ska bli från 20-25 minus i hela nästa vecka. Imorgon minus 25. Då vet ni vart jag finns. Inne i bastun.
Jag tror inte att jag är ensam om att nu vill man resa till Afrika. Jag har läst att folk har dött av denna fruktansvärda kylan. Människor utan hem. Det är tragiskt.


När kylan tränger sin in, så vet man att det kallt ute.


Kontrasten mellan denne bild och min header bild;)


Ikväll står det mellan att vara hemma eller går ut och träffa lite vänner. Vill helst vara hemma och ligga under filten. Men vi får se. Nu är det dags för en till omgång kopp kaffe och helgens FLAX LODD!


Håll tummarna;)

Ta hand om er och ha en fin Lördags kväll<3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: jao får lösa det på något sätt men nu fixa jag det iaf för denna lördag ;)



Krami

2012-02-04 @ 20:33:19
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0