My Sunday

Hej alla glada!

Hoppas ni haft en kanon helg. Min har vart underbart bra. Jag har spenderat helgen med två fantastiska vänner.
Vi har mest käkat god mat och sett på filmer.
Igår lagade vi världens godaste kött entrecot. Till det lagade vi potatisklyftor med berniesås. I efterrätt lagade vi fruktsallad.


Idag har vi vart iväg på gymmet och pumpat lite. Det avslutade vi med en skön dusch och bastu nere vid bade landet. Ikväll så har vi åter igen lagat fruktsallad och sett på film. Dagens söndagsfilm blev (Puss in Boots)
Den var väldigt rolig, måste ses om ni älskar den katten;).





Finns inget godare än fruktsallad ibland;)




Vi  blevså mätta att vi knappt kunde röra på oss...hahaha köttbitarna var gigantiska ju.


Vanessa älskade min goda matlagning;)


Världens roligaste katt;)


Nu är det bedtime. Kan inte hålla mina ögon öppna mer idag. Tack för en fantastiskt helg. Idag har det varit 0 grader och det har snöat hela dagen. Kan tänka mig att vakna upp till en meter hög snö imorgon. Vi får väl se.

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0