Morsdag i norge!

Hej!

Och grattis alla norska mammor i norge. Ni gör ett bra jobb att vara mammor.
Har idag gyllat er genom att bakat smörgårtårta. Norsk smörgåstårta. Hoppas bara på att den smakar lika gott som den svenska smörgåstårtan. Imorgon blir det att smaka på den. Det stod att den måste stå i ett dygn i kylen för best resultat.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Har redan åstadkommit mycket idag. Bakat och tvättat kläder. Senare ikväll får jag besök av Niklas och Vaanessa. Vi ska nog bara se på någon riktig bra film.

Gårdagens Centerfest var shill. Åt god mat och lyssnade på det komunala bandet. Som var helt ok men inte min typ av musik direkt. Dessutom var de andra typer av underhållning. Priser och grejer. Men vi H&M lyckades tyvärr ej kamma hem någon seger. Men vi är nog som sagt ändå de BÄSTA på hela AMFI.


Min nyårsklänning blev brukbar igen;)



H&M jenterna;)



Snyggaste blondinerna;)




Lena och jag;)


Utdelning av medalj för Årets köpcentrum ALTA 2011;). Vi var över 200 st som var där fick gå upp och ta emot varsin medalj.


Im proud of it;)


Girls gilrs från H&M;)


Sedan kom bandet och då blev det dans;) Första paret UT=)


Vailet Road (The Band). Tjejerna blev galna när de började spela!


MIN HEMMA LAGAD SMÖRGÅSTÅRTA!





Imorgon ska vi äta den=)

Nu har ni fått med allt från igår och idag. Nu ska jag gosa med killen innan han går mot jobbet. Ha en fortsatt fin kväll KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Felicia chotnikorn

Gumman, vill du fortfarande att jag ska hjälpa dig med designen?.. Kan fixa till den sjukt mycket nu!

har lärt mig en heldel ! :)

2012-02-15 @ 12:12:41
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0