Kallt!

Hej!

Här sitter jag med en kopp te i handen. Klädd i två par strumpor, varma toffler och har på mig min varma morgonrock. Ringde inte för länge sedan till min farmor som idag fyller år. Ett STORT grattis till min farmor.
Hemma i Kumla var det 10 grader minus. Det verkar vara kallt över hela eroupa. Fruktansvärt.

Idag har jag som vanligt jobbat på och dessutom haft min MRL timme. Idag var det skit kul att ha klassen. Jag åkte hemifrån med negativ energi men kom hem med positiv energi. Att vara instruktör är så himla kul.

Imorgon är det fredag igen. Jag jobbar 14-20 och efter det har jag en ledig helg. Har inge speciella planer för i helgen. Antingen är jag hemma och kryper ner i min säng eller så är jag ute och springer. Vi får se hur min egergi är. Just nu är min egergi super noll. Det är kallt mörkt och tråkigt.



Inatt ska jag drömma om sol och värme....GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0