Shoppingförbudet!

Hej hej!

Det är fredag. Här sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska snart betala räkningar. Fick nämlingen lön idag. Tror många i alta som har det. Människor shoppar som bara den. På tal om shoppning, jag har nu inte shoppat på 46 dagar. Men tro det eller ej jag är sugen på att shoppa mer än någonsin. Det är sjukt lätt att bli påfrestad av alla andra människor som kommer och handlar hos mig. Då blir man extra sugen.

Extra sugen blir man när man får in nya varer. Idag fick vi in massa fint. Tänkte jag skulle visa er en del som jag fastande för men som jag INTE tog fram plånboken för och handlade.

1)  TOPP NYHETERNA FRÅN H&M!



Grå tynn och genomskinlig topp. Snygg, sexig och behaglig.



Lite mer party. Men ni ser att den var lite stor för mig. Passar nog mer till de med lite mer byst och underhudsfett.



Såhär ser den ut bakifrån.



En av favoriterna. Otroligt snygg paljettopp. Sitter lite mer mot huden. Väldigt vardagligt. Vill ha, vill HA!
Ser ni färgen. Snyggt!



Jag bra älskar den här toppen. Den är så elegant och söt. Precis som jag vill ha det.



Sähär ser den ut på ryggen. söt va;)


 Nej nej. Jag köpte den inte. Hade en verkligen lust för den var så fin. Det är just där och då man verkligen har lust men nu när jag är hemma så behöver jag den egentligen inte=).


Det var verkligen svårt det här med jag ska bita ihop nu till den 20e mars. Nu åter att tänka på viktiga saker. Jag ska nu betala räkningar och sedan ska jag se på den nya Desperate Housewives S8EOP13. Det kommer att göra min fredagskväll.
Ta hand om er nu och hoppas ni tjejer blev lite inspirerade på H&Ms nya plagg. Tänkte det skulle vara kul att visa hur roligt jobb jag har;)

KRAM<3


Alta. En solig förmiddag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0