5 årsdagen<3

Hej folkens!

Nu har jag haft min roliga tid med min kärlek. Vi har vart på middag och det var underbart. Det var som att gå på den första dejten. Det var längde sedan man gick på middag mellan fyra öron.
När vi kom hem blev det filmkväll. The rum Dairy- med Jhonny Deep. Väldigt rolig film. Svart komedi.



5 långa, hårda,glada,olyckliga och lyckliga ÅR. Så länge kärleken övervinner så klarar vi 5 år till???
Vi får väl se;). Jag vet bara en sak, Älskar den där killen så sjukt mycket.



Hoppas ni haft en underbar Alla hjärtans dag. Imorse när jag kom till jobbet så sa jag Glad alla hjärtans dag till alla men de flesta verkar inte vara så ståhej. Men vissa gav jag kramar till och visade omtanke. Det var trevligt.




Det verkar inte va så mycket firande här i alta. Det är inte som i Örebro där du ser rosor på varje gator och hörn. Där vissa trycker upp en Ros framför ansiktet på dig.



Nu blir det fortsatt gos här i stugan. Vi hörs<3

Kommentarer
Postat av: Katrine

Ja, vi skal flytte tilbake til Alta i April/Påske :D Så da sees vi heldigvis <3

2012-02-15 @ 09:18:44
URL: http://kattalarsen.blogg.no
Postat av: Felicia chotnikorn

Grattis gumman! <3

2012-02-15 @ 12:09:45
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/
Postat av: Felicia chotnikorn

& glad alla -<3-dag, Hoppas du haft en riktigt fin dag!

2012-02-15 @ 12:10:06
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0