Pappas födelsedag!

God kväll!!
 
Idag har pappsen födelsedag så idag har vi haft fest. Nästan alla i släkten har varit här och det var väldigt kul att träffa dem alla.
Man har ätit sveriges godaste smörgåstårta och en massa annat gott.
 
Släkten har precis gott hem och vi har landat på soffan. Jag tänkte gå och lägga mig snart.
Lillsyrran har lyckats att smitta mig.
 
 
Se så fint syrran hade dukat upp det;)
 
Det blev en lyckad kväll. Pappa är ett år närmare pensionen. Eller enligt han så är han 25 år igen;)
Jag är tacksam för att pappsen hitills har klarat alla sina år. Grattis!
 
Imorgon är det söndag då ska jag sova mest hela dagen och leka björn som går i ide.
Tack för en fantastiskt dag.
 
Kram och god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0