Det drar ihop sig!

God kväll!
 
Hoppas ni har det bra.
 
Här går det undan. Igår var vi och såg på vår nya lägenhet i Örebro.
Jag kommer bara att hinna flytta in mina saker och sedan drar till Tanzania.
 
Jag har en så stor längtan just nu att det går inte att beskriva.
 
Idag har man hunnit med lite av ärenden som tillexempel att handla julgåver. Till mamma och lilla keisha.
Mamma önskade sig något av det ovanliga salami korv. Och lilla Keisha ska få en klänning som hon önskade sig.
 
 
och det här har jag köpt till mamma och keisha. Sol lampor. Eftersom det blir kolsvart och de har ingen el så är det här en smart ide.
 
Men självklart blir det att sätta upp dem efter att muren är klar. Annars så blir det gratis marknad för tjuvarna.
 

Nu ska jag åka in till Örebro där vi tjejer har bokat bord. Vi försöker nu umgås så mycket som möjligt innan man reser igen. Nu på med finkläderna.
 
Vi hörs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0