172 mil

God kväll!
 
Det var en vecka sedan jag drog tillbka till Alta för att hämta hem bland annat TVn och datorn.
Men det visades att vi hade mycket mer än det. Därför var vi tvungna att lämna en del saker hemma hos en vän.
 
Allt gick så fort. När jag landade i Alta och hade tillbringat en dag var det bara dags att köra igång. 
Klockan 8.30 på lördagsmorgon startade vi storstädningen och blev klar klockan 20.00 på kvällen.
 
Vi fick godkänt av hyresvärden och sedan var det bara dags att lämna ifrån sig nycklarna.
När vi hade gjort det var vi och käkade tacos hos vår gamla vän Tomas (Hula).
Honom kommer vi att sakna. Han har verkligen ställt upp i vårt och tort.
 
Efter middagen gick vi hem till Jacobs kompis för att tvätta av oss och sova några timmar innan vi skulle börja köra.
Vi sov i cirka två timmar sedan drog vi iväg.
Bilen var helt fullastad.
 
Klockan var 03.00 då vi körde iväg från Alta.
 
En sak säger jag bara ALDRIG mer. Med knappt ingen sömn så var det svårt att köra.
Jag var tvungen att veva ned rutan för att kylan skulle väcka mig till liv.
 
Men stoppet i Lycksele betydde allt. Sömn och mat hos Jacob farmor. Hon var från himmeln.
Så genom god människa.

oj här skriver jag sönder snart. ´Men ska avsluta med att jag är så tacksam att jag kom hem helt skadefri.
Äntligen har man flyttat hem.
Nu återstår jul med nära och kära.
 
Vi hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0