Semesterdagar fortsätter!!

God kväll!
 
Jag har verkligen haft riktiga sköna dagar på min semester. Jag har gjort precis vad jag vill.  Igår tränade jag för första gången under min semester. Under hårda omständigheter fick jag tvinga med min vän.
Inga bortförklaringar här inte, det går jag inte med på. När vi väl var på plats så gick allting hur bra som helst.
 
Vi var på svettis och svettades....
Det märks att semester är slut för träningscenter börjar att fyllas på igen. Och det är bara positivt.
 
En nöjd träningstjej som fick sin rumpa lyft några mm till ;)
 

Till helgen så ska vi tjejer ta ett litet tågluff mellan stockholm och göteborg. Då kommer det att hända grejer ska jag tala om för er. OJOJ det ska bli skit kul.
 
Nu blir det film här....vi hörs
 
God natt!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0