Emma 21 år!

Hej!
 
Då var kalaset snart slut. Lillsyrran har fyllt 21 år. Det har vi firat med tårta, godis och släktningar.
Nu ligger i soffan och har  nyss sett färdigt på batman1. Vi har en liten batman maraton för vissa här inne har inte sett batman alls.
Ettan idag tvåan imorgon.
 
 
Jag tror det var den godaste tårtan jag någonsin har smakat på.
 
 Visste ni varför de heter dammsugare.?? Jo för en dammsugare innehåller all slags bakmedel. Precis som en riktig dammsugare innehåller. Den kan innehålla vad somhelst.
 
Sedan lärde jag mig ett nytt ord om Dammsugare på engelaska (dust sucker ) Jag tyckte det var lite kul.
Det var kusin kevin som lärde oss det idag. 
Faster och kusin innan vi hugger in.
Här skär födelsedagsbarnet upp smörgostårtan, innan vi hugger in.
 
Detta coola örhänget fick syrran av mig. =)
 
Jag fick också en födelsedagspresent idag Dessa underbara silversmycken. Jag blev väldigt, väldigt glad. Tusen tack faster och co. Jag uppskattade verkligen det.

Jag beklagar bildkvaliten på vissa bilder. Jag vet inte vad som har hänt. Men det är inget fel på bilderna. Det är uppladdningen på bloggen som stör. Men hoppas ni ser.
 
Nu ska jag sova. Imorgon blir det defenitivt ett besök till gymmet. Jag känner mig lite tom utan träning. Träning ger mig fokus. Utan fokus är man vilse.
 
GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0